Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 mai 2010

I guess I stuck around so I could watch us fight..

Pentru ca la inceput nu credeam ca iti pasa,dar mi’ai dovedit contratiul.Pentru ca esti mereu langa mine,ma asculti,oricate tampenii as zice,si pentru ca ma ajuti. Pentru ca ma faci sa rad,pentru ca ma certi cand fac prostii. Pentru ca nu vrei sa sufar,nu vrei sa plang si nu vrei sa imi stric viata. Pentru ca ne certam si ma supar pe tine,dar nu pot sa stau fara sa vorbim.Pentru ca ne cunoastem de aproape 11 ani,pentru ca am trecut prin mult prea multe chestii impreuna.Pentru ca in clasa a 7a ti’am promis ca o sa fiu acolo. Si pentru ca imi pare rau pentru tot. Pentru ca oricat as incerca,nu pot sa ma prefac ca nu imi pasa de tine,de noi, de tot. Pentru ca nu pot sa nu plang,oricat m’ai ruga sa nu mai fac asta,zicand ca nimeni si nimic nu merita. Pentru ca vreau sa iti multumesc ca ma ajuti.Si.. pentru ca te iubesc.

2 comentarii: