Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 iunie 2010

The end..

Friends are like eyeglasses. They make you look smart, but get scratched and then bore you. Luckily, sometimes, you get super cool glasses.

In ultima luna mi’am dat seama ca nu meriti nimic,nu meriti sa ma consum atata pentru tine si pentru ce se intampla cu noi. Ai decis sa arunci 10 ani pe geam,ok,incerc sa inteleg asta. Am prieteni mult mai buni decat tine,care chiar merita,si care nu ar face niciodata chestiile pe care le’ai facut tu.

Mi’ai aratat ca nu iti pasa,sau nu iti mai pasa,asa ca asta o sa fac si eu. Nu ma mai intereseaza ce faci cu viata ta,nu o sa mai fiu acolo sa te ascult cand ai vreo problema. Si asta pentru ca eu nu obtin nimic,niciodata nu ai stiut sa ma asculti,doar te prefaceai ca o faci,apoi ma aprobai sau ziceai ceva care imi convenea doar ca sa nu ma simt prost.

Chestia asta s’a terminat pentru ca asa,dintr’o data,ti’ai dat seama care sunt chestiile care te deranjau la mine. Daca ma cunosteai puteai sa faci asta acum mult timp si sa ma ajuti sa le indrept. Dar poate nu ai vrut.. asta e,nici eu nu mai vreau sa fiu fraiera tuturor,sa fac mereu ce vor altii. M’am saturat si gata. O sa raman cu prietenii mei care sunt langa mine orice ar fi si chiar tin la mine.

P.S.Totusi,imi pare rau ca 10 ani se pierd asa,intr’o secunda..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu